Czy studenci myślą o swojej przyszłej karierze zawodowej? W jaki sposób planują swój rozwój? Uzyskanie odpowiedzi między innymi na te pytania jest celem projektu „Coaching dla studenta i absolwenta” realizowanego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki.
Metoda zbierania informacji o sposobach planowaniu kariery zawodowej przez studentów i absolwentów poznańskich uczelni była bardzo oryginalna – każdy uczestnik projektu mógł wziąć udział w bezpłatnej sesji coachingowej.
Sesje, były nagrywane, dotyczyły planowania kariery zawodowej – współuczestniczyliśmy w prowadzeniu ich. Nagrania będą podstawą do analiz naukowych m.in. spójności metafor i ich znaczenia w coachingu. Są to największe – znane nam – badania nad coachingiem w Polsce. Ciekawy projekt z młodymi ludźmi i oryginalna forma, zachęcamy do śledzenia wyników z badań, możliwe ze już na początku 2014 roku .
Szczególne podziękowania dla dr Konrada Juszczyka.
Bardzo nam miło, że jesteśmy częścią tak interesującego przedsięwzięcia.
Książka prezentująca wyniki badań i … nie tylko 😉 jest dostępna :
https://www.gadzetytrenera.pl/madrosc-metafory
https://madroscmetafory.pl/